mushow kitestore
Návštěvy
TOPlist

Řecko,Kos,Kolihary beach,říjen

Navigace: mushow.cz / Foto a video / Řecko,Kos,Kolihary b..

Po lonském fiasku na Fuerte takřka ve stejnem termínu.Rozhodl jsem se dosti hektickým způsobem pro Kos ,ve čtvrtek objednat ,v pátek zaplatit ,v sobotu v noci odjezd na letiště v Praglu.Jelikož z mých partáku už se mnou nikdo nikam nechce ject- prej v noci chrápu-no ne,ten sedlak startoval prostě půdní frézu
- osahávám spolunocležniky-boha měl sem sen a zdálo se mi ,že spim s mámou ,po flaši džonašpacíra no bože
- napálim strašně cizí nádobí, když vařim-jasně ale,smažáček s hranolkama na parkovišti na Mukranu chutná cooo
Hele ccc mam to zapotřebí. A tak sem nechal negry doma a vzal po zvážení všech rizik konečně po skor dvaceti letech mojí mámu na svatební cestu.Byl to boj, pac doma zvostali sami pubertální haranti,ale když sem slíbil ,že když nebude jeden den foukat, tak nebudu psychařit a že si nebudu brát 3.5ku ani 5, aby si nemusela chodit číst do auta jako na Karpačosu,jelo se. Toto rozhodnuti mělo samozřejmě svou váhu ,v našem příp. letu s trevlem 15kg na odbavení+ 5kg příruční zavazadlo to znamenalo po odečtení manželčiných žabek,knížek,a několika kusů drobného prádla pro mne zhruba 38kg, vlastně ty dvě nejtlustší knihy jsme každý po jedné nesl v ruce ,oprava 39kg.
Odbaveni s TrevlČSAKoreaerlajns v Praze vše hladce, 2kg nadváha vpoho,přiručák nikoho nezajímá,přílet ráno o deváté, vlajky vlají mír vola..ale prd,je nabito, je třeba jít co nejdřiv na vodu,bus nás převáží do dědiny Kéfalos, odkud cca 3km na Kohilari beach takže i pešmo by se nechalo. Nicméně drahý jsem slíbil něco vic na té naší svatební cestě ,než jen vyhučenou hlavu od větru a tak rentuju v Kéfalosu kundolap na 7dni za 140ojro , což je vzásadě cena ,za kterou by vám kajta na tejden někdo těžko rentnul ,takže asi brý .Vylítanej Hjundej átos avšak spotřebou pod pět přijemně překvapil,nebot natural za ojro osumdesat je teda řacha.
Tož abych dostál svejm slibům ,vyrážíme nejprv na vejlet, ač na vodě čepice vedle čepice,v horách vítr ještě zesiluje a tak urychluji prohlidku pamětihodností a ženu zpět z hor naši čivavu k morři a do tmy...Tož a tak celej tejden,bych jel někam s homelesama, foukne max 4 dni, když jsem na té svatebni cestě, jako naschvál každej den funí,někdy jen vodpo, jindy ráno a pak zas vodpo do večera, jindy celej den a vodpo to přidává.14přeřachlá, jdu na 8 a do plnejch kulí ,vlna metr, nekecám den i ke dvoum a na spotu sám jak kůl v plotě, na hodku dvě semtam někdo. Byl i takovej, co přijel a povidá, kde se tu dá na ostrově normálně jezdit ,prej že tady ve vodě šorbrejk bigvejv strongwind, asi ryby náký, nevim, jsem ho poslal na Né chra ní cé, tak se mu tam snad líbilo.A tak den po dni ,po tejdnu to balíme, vracím čivavu na tacháči vo 600víc, projeli jsme každou polnačku, navštívili kdejakou rozpadlou pastoušku, na vodě 2-8hodin denně ,vojel jsem každou ,co si vo to řekla- vlnu.Kohilary beach je prostě pecka ,nechalo by se ubytovat i kilak vod spotu nebo tam se stanem i přepankovat,dorubanej jak hračky no vite jaky.
Na gréckym letišti pěkná pruda ,vážej i příručáky, takže cáluju 3kg 15oj ,tak na ně bacha ,ale šlo by to i vojet ,bejt na ně pochystanej. Tož tak nák ,7ze 7mi dobrý skore a většinou ještě v plavkách i když ráno a večír jsem už sem tam nasychal